Benim 2. Bebeğimde kasımda doğacak inşallah e bebek lc gelmiş alt üst gördüm. İlkinde çok giydirdim çok pişmanım terlettim çocuğu hep . Evin içi 24 25 olsun maksimum . Altına atlet üzerine uzun kol , altı da tek kat uzun yeterli olacaktır. İçim rahat etmezse ince Müslin örterim o kadar 2. De biraz tecrübe ettim. İlk de üşür diye kat kat giydirdim sıvı kaybı oldu çocuk 😂 Dr uyardı aerık o yüzden üşümez merak etmeyin