ikibebisannesii_45 benim düzenli sancım vardı suyum geliyordu doğum sancısı hissetmiyordum bile. Ama işte catin dar dediği için sezeryan oldum. O zaman da başka doktora gitmek aklıma gelmedi .normal doğum şansım yuksekti aslinda.Şimdi 2.ye hamileyim eşim aynı doktora gidelim diyor o da direk sezeryan dedi.