Hamileyim 7 haftalık doktoruma sordum ağda vs yaptırabilirsin dedi bacaklarıma fakat siz ne düşünüyorsunuz sizin de fikrinizi almak istedim birde düşük tehlikesi geçiriyordum yeni atlattım hala risk var fakat kese etrafında kanamam durmuş gideceğim yerde merdivenden ineceğim