gizemgul_1 Benım hamılelıkten önce 6 yıl önce troıd alındı ben zaten ılac kullanıyordum ılac dozu yetersız kalmış ama kullanmayı bırakmadım tsh yüksektı hamıle kaldımda 100 mg kullanıyordum yüksek olduğunu ogrenınce 150 çıkardım 86 dan 19 düştü 19 düşmesıde 3-4 haftada büyük bır Degısım oyuzden bu ayda ben 1 hafta 200 ve gerı kalan günlerde 150 olarak devam ettım çok yüksek gelmesın Dıye gün aralıklı 200 yaptım 19 u düşürmek ıcın yarında kan verıp tekrar kontrol ettırıcem 1 ay önce 19 du en son ıste bu ay kaç oldu ona Bakıcam ama 6 ayı devırdık suan bır sıkıntım yok gbı doktor ıse olumsuz konuşuyor dıger doktorda t3-t4 onemlı dıyor onlarda normal bende