merve__12 Biz 8 haftaya gireceğiz mide bulantım çok olmamasına rağmen iştahsızlık çok fazla o da çok halsizlik yapıyor sizde durumlar nedir ?
lee_ann merve__12 9 olduk ve aynı durumdayım 5-6-7 de çok midem kötüydü ama yiyordum yemek 8 de iştahsızlık ve sürekli halsizlik var nerde otırsam da uzansam siye evde dolaşıyorum 5 dk ayakta kalamıyordum 9 da devam hala bakalım ne zaman geçecek
katre1 merve__12 7+1🖐🏻 bulantı var mide yanması gibi kazinmasi gibi sürekli aç gibiyim ama istahsizim😂 canim biseyler istiyor ama yiyemiyorum
babymom2026 merve__12 bende de iştahsızlık var ilac kullaniyorum takviye o yüzden mecburen yiyorum sabahları kusma bende de yok bulantı arada oluyor genel anlamda sadece cok uyuyorum 🤦♀️ onun disinda memnunum guzel gidiyor ☺️
visnelicheescake merve__12 8+0 olacağım gece iyi gidiyor mide bulantısı yok desem yeridir göğüs ucu hassasiyeti ve regl belirtileri gibi devam ediyorum suanlik 🫶🏻
merve__12 lee_ann Sürekli her yerde yatma isteği 🥲 İştahsızlık beni zorluyor yemek isteyipte yiyememek
Beatitude Bende 8 haftalık arada bulantılarım oluyor kasıklarda kramp ve lekeler fazlalaştı endişeleniyorum
lee_ann merve__12 aynı durumdayım ve bir kızım daha var 3 yaşında onunla olunca zor oluyor gündüzleri ben ona hamileyken böyle asla değildim çok iyidim Buda öyle olur sanmıştım neyse umarım sağlıkla kucağımıza alırız da geçer bu günler 🙏🩷
Beatitude merve__12 evet progestan fitil kullanıyorum kesilmişti dünden beri yine fazlalaştı yazdım bugün progestan iğne yap dedi
elisa712 8 haftalık mide bulantısı ve halsizlik dışında hiçbir şeyim yok çok şükür akşamları iyiyim gündüzleri hasta gibi yatıyorum