Mor-kelebek siyah vardı aşkım hatta koyu tonlar daha çoktu diyebilirim. Sarı, kızıl hiç yoktu. Yüksek ihtimalle kumral kestane siyah tonlarında üretiyorlar hep
Kutusu 280 veya 290′du şahsen biraz pahalı bence ama amonyaksız olduğu için seçenek yok 🥹 içinden küçük miktarda şampuan ve saç kremi de çıkıyor