gebesbiranne Adetime göre 8.haftamdayım ama bebek 6+6 olarak çıktı ultrasonda kalbini dinledik doktor bide alttan muayene etmek istedi eve geldim pembemsi bi renkte kanamam olduğunu gördüm birşey olurmu çok korkuyorum sizde oldu mu
Elifkldr Bende sürekli vajinal muayene oluyorum ama hiç böyle bişey yaşamadım doktorunu arayıp görüş yine aklında soru işareti olmasın