zezezze Adetimin gecmesine 1 gün var erken gebelik testi aldım sizce var mı gebelik 
Servetimailem13 zezezze hayırlı olsn var ama bende yaptrmistm çıkmıştı ama doktor yok demisti daha sonra hamile kaldm