Mavimsimavi hep bir sancı var benim hiç adet sancım olmaz geçen ay kimyasal oldum ocakta da düşük yaptım onda da böyledi ayıptır söylemesi varsa eğer diğerlerinde olduğu gibi ishal olma oluyor bende o da var nefesim daralıyor diğerleriyle aynı gibi ordan düşünüyorum bende başka bi şey yok