Mavimsimavi size küçük bı tavsiye adet gününüz geçene kadar test yapmayın en kesin sonuç reglden sonra belli olur şuan test varsa yok çıkarır yoksada varmış gibi çıkarır hayal kırıklığı üzüntü yaşatır kendimde çok yaşamıştım o yüzden söylüyorum adetim 2 gün gecikti testte besbeslli koyu çift çizgi çıktı silik derdiylede uğraşmazsınız varsa kesin çıkıyor zaten adetten sonra