Sonaymom Cumartesi gününe doğum için gün aldık🥹 hem heyecanlı, hem korkulu hem de duygusal bir topum🥹🫠 hepimiz sağlıkla kavuşalım🙏🏻💙
Zeynepdinc Sonaymom özel bir sağlık durumunuz mu var vajşnal dopum için ben iki kez sezeryan oldum vajşnal yapmak isterdim
Eren1 Zeynepdinc ben normalıde cektim onuda yapamazdım nefes yönetmek cok zormuş düşükte yaşadım yapamazmışım sezeryanımda aşırı zor iyleşiyor en iyisi yapmamak ama oda olmuyor hertürlü olan bıze oluyor gibi
Eren1 S-nur1 genelde evet ama ılkte beklenıyor dıye bılıyorum 43 e kadar normal gelir veya gelmezse alınıyor ama sezeryan oluncaksa okadar beklenmemeli sonuçta kesı büyüyor diye düşünüyorum bırde 38 den oncesıde bebek için zor oluyor
Sonaymom S-nur1 38 den sonra genelde planlıyorlar. Ciğer gelişimi en son olduğundan 38 altında zorunlu bir durum olmadıkça almak istemiyorlar. Yani en azından benim doktorum öyle.
Sonaymom Eren1 bence ikisi de zor. Ben biraz annenin kendisini izleyip psikolojik açıdan da göz önünde bulundurmasını tavsiye ederim. Bağrış çağrış can yanmalı bir doğum anı benim için çok daha kabus bir durum. Sezaryende az çok başıma ne geleceği belli. Bir de normal doğumun tüm sürecini çekip açılma olmadığından sezaryen olan ya da vajinal dikişi çok olan da var. Ben doktorumla kendim için en sağlıklısının bu olduğuna karar verdim. Bu arada 33. Haftadan beri 5dakikada bir nstde de çıkan sancılarım var ama asla açılmam yok. Bu gidişle olmayacak gibi de o sebeple artık bu hafta kavuşuyoruz
Zeynepdinc Eren1 maalesef öyle ben sezeryan oldum çok sıkıntılı idi 40 gün olacağız yarın. Arkadaşım da sezeryan oldun2. Gün ayağa kalktı bir daha olsa bir daha seEeyan diyor bende asla diyorum bünyeden bünyeye değişiyor
Ncyncy Saglıkla kavuşun inşallah, benimde çarsamba tam 37 haftalık olmuş oluyor. Arada tansiyon problemi yasadığım için doktor alalım dedi ve gerçekten her yerim agrıyor iki yürüsem bayılacak gibi oluyorum artık. 🥲
Sonaymom Ncyncy 37 hafta da gayet iyi bir hafta. Yüksek ihtimalle kuvez ihtiyacı olmaz. Sağlıkla kavuşun inşallah 🙏🏻✨🌸
Ncyncy Evrim-96 küçük tansiyonum 9 10 oluyor arada, bide aşırı ağırım doktor iyice çıkmadan alalım dedi 🥲