2 yıldır evliyim pcos var düzensiz adet var o yüzden kesin bir regl günüm yok.Bu ay adet oldum adet bitimi yumurtlama pik gününü değerlendirdim daha 6 gün falan oldu.Göğüs ucumda dokununca hafif hassasiyet var ve göğüs uçlarım nasıl desem diri diri :)) hafif kasıklarımda batmalar var.Ve bugün beyaz bir akıntım oldu.Sizce gebelik belirtisi olma ihtimali var mı yoksa daha erken mi?