Kubraa1296
Emin ol igne hiç acıtmıyor canım o anın heyecanı ile agrıyı hissetmiyorsun 🤲🏻 ama ilk ayagı kalkmada biraz agrın oluyor zorlanıyorsun ama ondan sonrası kolay oluyor. Karına basma her doktorda olmuyor ya . Benimde ilk gebeligimde makat gelişiydi 37+3 de suyumun aniden gelmesiyle doguma alındım yoksa normal dogumdan yanaydım ama şükür zorlanmadım senin elinde olan birşey acı eşigin yüksekse hiç zorlanmaz hemen ayaklanırsın . Ve bol bol yürüyüş bol su iç onlar cok cok etki ediyor 🤲🏻 şimdi 29+4 olduk ikinci bebegin bekliyorum sezeryan sonrası normal dogum istiyorum ama her doktor yapmıyor onu mecbur sezeryan olucam yine sadece tek korku ilk cocugunu arkada bırakıp ameliyata girmek oluyor 🥺🤦🏻♀️