Aleynadiyorki Kızlar 12. Haftama girdim çatlak kremi alacağım. Kullandığınız ve önerdiğiniz marka var mı ?
Havin49_ Aleynadiyorki boşuna almayın doğuma kadar bi çatlağım bile yoktu bi doğurduk 1 senedir çatlaklarım hala bana selam çakıyor😀😀
2bebelianne Aleynadiyorki bio oil kullanıyorum ama hafiften yine çatladı karnımın üst kısımları 🥹ilk hamilelikte harita gibi olmuştum o zaman da doğal içerikli hindistan cevizi yağı kullandım ne yaparsam yapayım çatlayacak illa 😂
01_aybu10 Bio oil yağ kullanıyorum. Öncesinde mustela çatlak kremi ile başladım. Ama stokta ürün olmayınca yağa geçtim.
Eren1 Havin49_ benımde çaylaklarım yoktu sezeryanda aldığım kilo ve doğumda bebeğimin başı takıldı diye bası uyguladılar baya altan yukarıya böyle bir kırıştım doktora gittşm karın germe olursun ama değmez ne güzel dedi bebeğinin sana bıraktığı iz dedi
Aleynadiyorki Havin49_ 01_aybu10 Eren1 Kızlar tabiki genetik de önemli ama bence yine elimizden geleni yapalım çok memnun olanlar var artık çatlarsa da nasip 😂 sağlıklı olsunlar da bebişlerimiz
01_aybu10 Benim vücudumda çatlağa çok yatkın kilo alış verişte hemen çatlıyor. Çatlağım başlayınca kullanmaya başladım bende sonrasında çatlama durdu. Kişinin vucut yapısına göre değişiyor tabiki ama en aza indirger belkı.
ylnydgd Lierac aldım ben bütün arkadaşlarım onu kullanmış. Genetik en önemlisi tabi ama biz önlemimizi alalım
ylnydgd Aleynadiyorki ben direkt fiziki yorumlardan övgü duydum işe yaradı diye umarım bende de öyle olur 15 olcam ben de daha 😬