Kubra001111 beeenn beennnnn 11 sene tedaviler gördüm 4. Tüp bebeğimiz de oğluşumu kucağımıza aldık şuan 2 yaş 9 aylık 3. Yaş gününden sonra tekrar tedaviye başlayacaktık kardeşiyle arası çok olmasın beraber bitişin dedik ama minnak ben işimiz bize süpriz yaptı 10 haftalık hamileyim şükürler olsun🤲 üstelik ileri derece polikistiğim tüp bebekle bile zor hamile kalabilmiştir ama Rabbime şükürler olsun 🤲🤲