Burcak61 ben de öyle düşünüyorum aslında, genetik labını aradım baktık biz tüm kromozomlarına ama her teste oldugu gibi yüzde 1-5arası tisk olabilir , 3lü 4şlü testler pek güvenilir olmuyo dedi. Ama kendi doktorm nift testini yaptıralım içimiz rahat olsun dedi