Dmlirmak summmmm normal gülüm korkma ben gebeligimi böyle öğrendim göğüslerim çok fazla ağrıyordu hamileymisim haberim yoktu hala o günden beri göğüslerim ağrıyor 26 haftalık olmama rağmen geçmedi yani o ağrı devam
Havin49_ summmmm ben de 10+6 göğüslerim taş gibi çok ağrıyor malesef regl olmadığımız için hormonlardan şişiriyor son zamanlar zaten emzirmeye hazırlandığı için şişiyor
ylnydgd Benim 4-5 gün önceye kadar çok acıyordu. Şu an sadece bastırınca acıyor 14+4 teyim. O ağrı benim içimi rahatlatıyordu bebekle ilgili ama azalması da normal diyorlar. Umarım öyledir
cilvelilahmacun summmmm Çok yüksekse ilaç veriyorlar düşük olmaması için doktora görunmenizde fayda var ne kadar yüksek olduğuna bağlı