Dmlirmak Sevim1902 bu kuruma çizgisi maalesef çünkü diğer çizgi kurumuş testler böyle gösterebiliyor bunu maalesef çok yaşadım
Sevim1902 Tamammyeterr ya gerçekten görünüyor mu 😅eşim ısrarla yok dedi bugün adet günümdü olmadım yarın tekrar test yapayım en iyisi
Sevim1902 Dmlirmak ilk 5 dk da bu çizgi çıktı .ben dün yaptım testi bugün adet olmayınca fotografını çekip fikir almak istedim.inşallah vardır🤲hayırlsı
staRmama Sevim1902 arkadasımınkini paylaşmıştım ben bak aynı seninki gibiydi hamile suan inşallah sende kanda pozitifi görürsün 💝
Sevim1902 Gecikme olunca yaptığım test.dün yapmıştım hala adet olmadım.iki testim de çok silik sanki?