Sabah kan tahlili yaptırdım beta hcg baktırmak için. Numune reddedildi yazıyor. Sağlık ocağını aradım. Böyle böyle dedim. Folat bir sene içinde bakıldıysa tekrar bakılmaz bekleyin diğerleri çıkar dedi ama saat kaç oldu hala çıkmadı. Böyle yazıp da sonra sonuçları gelen var mı?
@E_A_D bak sen de ahshahsh