Aygunirmm Bilogger Aşkın Evren Güler e gidiyorum. Muhteşem bir doktor. Çevremde de giden doğumunu yapmış arkadaşlarım var onlar da aynı şekilde çok memnunlar. İlgisi alakası sohbeti bilgisi harika bir insan 😊
Bilogger Evet aşkın hocayı duymuştum. Ben Nezaket kadıoğluna gidiyorum gerçekten çok memnunum. Gebelikte iyi bir hekim çok önemli gerçekten
Miracinannesii Memorial de Murat hocaya takipliyim detaylı ultrason için de Ertuğrul hocaya gittim ikisi de çok iyi 👍