ayseeeemoyku Kızlar 2-3 gün önce erken gebelik testi yaptım buraya da attım hatta çift ama silik çizgi çıktı , yarın adet günüm bekleyeyim mi yine yaptırmak için. Olsa hemen cıkmazmıydı ya moralim bozuldu
sutlukahve_ ayseeeemoyku ya bu testlerden çektiğimiz ne bana da silik çıkmıştı şimdi negatif ama gününüz geçmemiş umut var inşallah hamilesindir
Tuanakaran ayseeeemoyku hafta sonu bende erken gebelik testi yalancı pozitif mağduru olanlardanım 2 farklı marka 2 yalancı pozitif kan negatif regl günüm yarın