Bugün doktor kontrolüm vardı ikili tarama testi için. Doktor ilk baktığında ensesini net ölçemiyorum pozisyonu ters biraz sonra tekrar bakalım dedi. İkinci girdiğimde ense kalınlığını 1.9 mm ölçtüğünü ama fetal DNA yaptırmam gerektiğini söyledi. Burun kemiğini gördüğünü her şeyin normal olduğunu söylüyor. Bu hastanede olmasa bile tıp fakültesinde yaptırmanı öneririm dedi aklımı karıştırdı. İnternette gayet normal hatta alt sınırda görünüyor. Bu riskli bi ölçüm mü kızımda böyle bişey hiç hatırlamıyorum ne yapmam gerektiğini de bilmiyorum. Başına gelen bilgisi olan var mı?