3boysmom Duygu_52 evet bilgisayardan cıktı olarak dosya yaptı bana, ama hiç bastırma vs olmadı normal ultrasona girer gibiydi sadece uzun sürdü o kadar
Duygu_52 3boysmom bana rapor vs hiç bişi verilmedi canım ya yarın özeldeki randevuma gidicem artık garanti olmuş olur en azından aklıma takılan birşey olmaz
Es_Vera Duygu_52 İçinize sinmiştir inşallah memnun kalmışsınızdır herşey yolundadır en iyi kararı vermişsiniz sağlıkla kavuşun miniğinize inşallah