aleynaozalpp14 Visneli1so-s 35+6 da doğumum oldu 2800 doğdu biraz daha dursaydı 38.39 a kadar 3500 geçerdi mutlaka muz ve kaşar peyniri yiyin
Zeynepdinc Visneli1so-s 36 da doğum yaptım 2800 dü ama 1 aylıkken 3950 minikler daha hızlı kilo alıyor bence
Visneli1so-s aleynaozalpp14 bende bugün 35+6 dim 2631 dedi doktor doğana kadar ancak 3 kiloya yakın birşey olur yada 3 kilo olur dedi sezeryan istediğim için sizinki.iyiymis.
Gizem1504 aleynaozalpp14 küvoze girdimi acaba benmkide kanalda bi hafta 10 gün beklerse iyi olur dedi doktor 36dayız
cans7 busra1708_ ya bendede 3200 falan doğum şeklinizle alakalı bie şey dedi mi doktor daha fazla alırsa sezeryan olursun dedi
aleynaozalpp14 Gizem1504 2 gün girdi oda kilodan falan değil kanalda kalmış su yutmuş mikrop almış ondan dolayı kilosu 2.800 ü geçerse küveze almıyorlar canım
Gizem1504 aleynaozalpp14 baş aşağı baskı halinde düzensiz sancılarımda var küvöze girer demedi ama 1 hafta kalsa daha iyi olur dedi canım
busra1708_ cans7 Kaderin sezaryen gibi duruyor dedi, göbek çevresi ölçümü yaptı, eğer 350 den fazla olursa omuz takılması riskinden dolayı sezaryen ihtimali kuvvetlenir dedi zaten son ölçümde 348 çıktı, başka bir açıdan ölçeyim dedi o açıdan da 342 çıktı
Minik-ayaklar Sekerparem999 benimde 34 haftada 3kg geldi 2 hafta ilerden gidiyor sezeryan gibi bi durum olur mu dedim son zamana kadar belli olmaz ama böyle giderse oladabilir dedi
cans7 busra1708_ bendede aynısını dedi 10-15 gün içinde sancın gelirse normal doğurabilirsin ama 3-4 hafta sonra fazla kilo almışsa muhtemelen sezeryan
Sekerparem999 Minik-ayaklar bana da 3 hafta ilerden gidiyor demişlerdi bende şeker var insülin kullandırmadılar diyetle bastırmaya çalıştık ama fayda etmedi ben sezaryen tercih ettim kilolu oluşu da cabası oldu