UraSsmom ozlemdunmazzz İlk ikisini 16 da öğrendim 3.yü 15 de öğrendim. Öyle denk geldi randevum daha erken gitsem öğrenirdim belki bilmiyorum
Ayseguls_baby ozlemdunmazzz 12 de bebeğim kendini gösterdi ama doktorum emin olmadan bir şey demedi 15+2 de %100 kız dedi 🌸
hilal858_ İlk çocuğum Kızım 8 buçuk ay sakladı sağolsun son hafta kocaman karnımla alışverişe gitmiştim 😅 2.oĝlum 12 haftalık 3.de oğlan olucak inşallah,10 haftalikken öğrendik
2kizanne hilal858_ ay bende 10 haftalık olduğumda rendevum var bakalım ne olacak belki benimkide gösterir
hilal858_ 2kizanne doktorlar %55 tahmin yürüttüğünde genelde doğru çıkıo😅 ama birazda bebeğe bağlı gösterecek mi bakalım
Nagisim 12 haftaligiz carsamba doktora gtcez belli olur mu sizce kizimi gec ogrenmstm bakalm bu ne olcak cok heyecanliyim 😊 Rabbim gonlumuzden gecenleri nasip etsin insallah 🤲
2melekannesi_ Kızlar sizce erkek bebek erken mi gösteriyor yani kız için sanki daha geç söylüyor doktorlar ama erkekse erken haftada bile belli oluyor sanki
Hgknf-223 2melekannesi_ bana 11 de kız dedi yüzde 90 zaten bacakları açıktı 12 de de tam netleşti. Bebeğin gösterip göstermemesine bağlı bence canım
Hgknf-223 2melekannesi_ bana 11 de kız dedi yüzde 90 zaten bacakları açıktı 12 de de tam netleşti. Bebeğin gösterip göstermemesine bağlı bence canım
Merveee6 ozlemdunmazzz oğluma 12 de kız dediler 16. Da erkek oldugu kesinleşti :) şimdide 12 de kız dediler ama emin olamıyorum
tonymontana ozlemdunmazzz 12 de cinsel organini gormuyorum ama kiz dedi 16. haftada kiz oldugu netlesmisti
mucizebebegimmm ozlemdunmazzz ilk oğlumda 14+4 bu oğlumda fetal dna ve muayene ile 15 haftada öğrendik ama kesin erkek demeleri 21 haftayı buldu utangaç bi oğlum varda 🤭