Selam kızlarım sizlere bir sorum olacak 5 mayısta kürtaj oldum ilk 1 ay korunduk 2 aydır korunmuyoruz ve deniyoruz sat 1 Ağustos yumurtlama 15 Ağustos 17 sinde hafif kahve akıntım olmuştu kasık ağrısıyla birlikte şuan bat 29 sabah bel ve kasık ağrısı ve batma oldu biraz sürdü ve geçti bugün sabah kan verdim negatif şuan regle 4 gün var bunlar belirti mi ve pozitife döner mi 🥺