tgctinaz ben de gebeliğin başından beri yaşıyorum desem yeridir. 23. Haftadayım. Geçen hafta çok yoğunlaşınca idrar testi verdim enfeksiyon çıkmadı, normal dediler. Sıvı sızıntısı sanıp korktuğum çok oluyor ama doktor öyle olsa ultrasonda suyun azaldığını görürdük diyor. Benim öyle yoğun sümüksü bir yapıda değil