kbrkkk ay bana bütün yorumcu ablalarımız kız dedi bende kız hissediyorum inşallah doğru çıkar yarın hastaneye gidicem ama doktora kâğıtta yazmasını isterim yeni resim çekebilirsem yeni resmini atar yine sorarım son kez inşallah kimse yanılmaz bi tane erkek diyen olmadı yanılmayız dimi kızlar güveniyorum