Kızlar merhaba aşağıdaki linki bıraktığım arabayı kendimiz çok beğenerek aldık. Bugün kayınpederim almadığımızı dusunup bebek arabası almıs bunuda satmak istiyorum araba daha hiç kullanılmadı aldıgımız gibi duruyor. normal fiyatı altta yazıyor ben 550 satıcam düşünen varsa yardımcı olabilirim 😊
https://www.hepsiburada.com/johnson-gold-tesla-travel-sistem-bebek-arabasi-siyah-p-HBV00000F8P0Z?magaza=CocuklaraHersey&wt_gl=cpc.tum.universal-genel.pla&gclid=Cj0KCQiA5NPjBRDDARIsAM9X1GKIchRFjgL8W2hMEJzS5XDaMgcg8sLQSTvl-NseCdHA0-GL9-qxYhcaAuPMEALw_wcB