silaa__ Öncelikle sağlıklı uzun ömrü olsun yavrunuzun 🌸ben 7 aylıkken bırakmıştım bu süreçte güven çok önemli tabi. Güvendiğiniz biri varsa ufak tefek şeyleri görmezden gelerek süreci ilerletmeniz gerekiyor. Kimse bizim baktığımız kadar iyi bakamaz bunu kabullenmek gerekiyor önce. Ufak tefek şeylerden kastım tabiki çocuğa zarar gelecek şeyler değil bu arada. İsterseniz kamera taktırın işyerindeyken ara ara izlersiniz. 3 yaşına kadar bakıcıyla büyüttüm benim tecrübem bu yönde