aayysseegul ben de geçen haftadan beri araştırıyorum devlette ama maalesef bulamadım
Cumartesi günü şehir hastanesi acil e beta vermek için gittim nöbetçi doktora bir kaç soru sormak istedim öylesine cevap verdi
Niye devletteki doktorlar sürekli bu şekilde davranıyorlar