24 haftalık hamileyim köpeğim tüylerini tıraş ederken elimi ısırdı. Küçük ırk bi köpek dişleri de küçük ve ince. İnce ısırık izleri var ama sapladı yani. Parmağım şişti. Normalde ısırdığında önemsemem ama gebelikte her şeyde endişe basıyor. Başına gelen oldu mu nasıl müdahale etmeliyim?
Fucidin kremim var antibiyotik krem ama gebelikte kullanılır mı bilmiyorum