MS2 Arkadaşlar merhaba sizinle oğlumun ve şimdiki hamileliğimin görüntülerini paylaşmak istiyorum sizce cinsiyetleri aynı mı anlayanlar lütfen bakabilir mi meraktan ölcem 😭🥹🥹
ylnydgd Benim kesem bariz upuzun fasulye şeklindeydi 😂 ve bütün hurafelerde erkekti, çin takvimi dahil. Fetal DNA ile 12. Haftada kızım olacağını öğrendim. sağlıkla gelsin inşallah bebetolarımız 🙏
MS2 ylnydgd oğlumda yuvarlaktı şimdi fasülyeye benziyo Çin takvimi oğlumda erkek gösteriyordu şimdi kız diyo bakalım ne olacak hayrrkısı sağlık rn önemlisi tabii 💖💖 gönlüm kız istiyor
ylnydgd Zeynepefem fetal DNA ile geldi sonuc kromozom bakıldı yani direkt %99.9 doğru. 14+6 dayım şu an.