39+2 bu bebiş neden gelmiyor artık çok yoruldum ilk hamileliğimde hiç ağrılarım olmadı kızdı bu erkek bunda ağrılardan ayakta duramıyorum dün acile gittim alttan da baktılar hiç açılmam yoktu bebek baş aşağı ve çok aşırı baskı oluyor geceleri dönemiyorum sizde durum nasıldı