Aaayseeert allah geciktiriyorsa daha güzelini nasip edeceği içindir diye bir söz var inan hep buna dayanarak yaşamaya çalıştım ben, 3 kere hamile kaldım üçüde birbirinden beter biri boş biri dış biri ikizdi ama kalbi durdu, daha sevinemem sandım, bende etrafımda hamile görmeye tahammül edemiyordum, ama allahım tekrar nasip etti haftalar kaldı kucağıma almaya inşallah. yine de korkuyorum ya bişey olursa diye 🥺 rabbim sanada nasip etsin tekrardan sağlıkla kucağına alırsın inşallah herşeyin bir zamanı vardır