Merhaba kızlar. Ben dün bebeğimi sünnet ettirdim, 61 günlükken. Hastane 6 aydan önce yapmıyoruz dedi ve bebeğim idrar yaparken zorlanıyordu bu yüzden eve sünnetçi çağırdık tavsiyeler üzerine. Eşimin arkadaşı çok beğenmişti sünnetçiyi. Sünnet sırasında ve sonrasında hiçbir problem yoktu ta ki ertesi sabah gazlı bezi kaldırana kadar.. 🥹 Gazlı bez bebeğimin pipisine yapışmıştı. Çıkaramadık ve sağlık ocağına gittik. Doktor zor bela kabasını çıkardı ama hâlâ bir kısmı duruyor. Zeytinyağı ile yumuşata yumuşata çekebilirsin dedi. Çok korkuyorum. Başına gelen var mı acaba ? Bilgilendirir misiniz ? 🥹