-Seyda-
38+6 haftadayim cati muayenesi oldum biraz zorladi bebegin kafasi yukardaymis🙄 aman aman bir aci mi hayir ama cok da rahat degil tabiki 4-5 kez zorladi doktor. Normalde zayifim ve kalcam hic yok herkes catin dar diyordu ama normal dogum icin gayet uygunmus cok sukur🙏 Cok korkulcak bir olay yok korkan arkadaslar varsa..