Bugün 26+1 olduk benim bel aşırı kasık ve karnıma batmalarım sebebi ile doktora gitmiştim her ne kadar istemesem de alttan bakacağım mecbur artık dedi sorun görmedi sadece hafif yumuşaklık hissettim progestan kullanacaksın önlem amaçlı dedi böyle bir durum yaşayan oldu mu