Gizzy @Yaser27 Valla ben sadece ilk 3 ay içmedim, onun dışında hep içtim, önceden de içmeden ayılamazdım dayanamadım ama azalttım. Pazartesi doğumum var bakalım bebeğe bir zararı olmuşsa haber veririm. 😂😂
Papatyapapatya Yaser27 canım her gün her gün değilde ama canım çekerse içerim...15+4 üm 3-4 defa içmişim....çok şükür her şey yolunda...❤
Papatyapapatya Yaser27 evet canım benim doktorumda günde bi fincan türk kahvesi içe bilirsin iki bardak çay onun dışında hep su...
Pempisanne Yaser27 kuzum 3 Aydan sonra içebilirsin ama Türk kahvesini öneriyor doktor az telveli ben her ikisinide haftada 3 kez içiyorum yani hafta 3 4 fincandan yukarı çıkmıyorum ama bol su veya süt ile tüketiyorum kuzum ♥️😘
Minnoskiz 3in1 ler çok tehlikeliymis benim hemsirem sigaradan bile zararlı icindeki süt tozu sakin icme demişti. Gerçek süt ile yapsaniz daha iyi sanki ama tabi siz bilirsiniz
Yaser27 Minnoskiz süt e türk kahvesi atıyorum arada süt sade olunca midemi bulandiriyor bi çay kaşığı atıyorum arada
Mel0s Yaser27 ben hergun 2 si bir arada bitane iciorm bazen nesgafe gold iciorm kndime getirio beni cok sknt olcagini sanmiorm
DlstM Bnde normlde çayı fazla sevmezdim ama hamilelikte demlik demlik içesim geliyo ya anlamıyorum kahve de o şekilde ama zararlı diye biliyorum bebeğe zararı varmı acaba??