Sema_01 Merhaba arkadaşlar öncelikle herkese hayırlı doğumlar olsun 🙏 36. Haftadayım özel bölgemde ağrı gibi baskı oluyor gibi hissediyorum normal mi
Gizem1504 Sema_01 bende 36dayım 2 gün önce bnmde ağrım oldu bebek baş şağı doğum kanalında yarın kontrolüm var sancılar geçmezse gelirsin demişti baskı yapıyor olabilir
Sema_01 Sema_01 arkadaşlar bugün kontrole gittim. Dediğiniz gibi başı aşağıda olduğu için baskı uyguluyor ondan dedi bilginiz olsun
Gizem1504 Sema_01 artık bu zamanlarda yalancı sancıda olabilir bizimkinin kilosu vs iyi ama baskısı çok mesaneye
Fatmet Sema_01 merhaba bende 36yım. Ve dün akşam öyle bi ağrı oldu ki böyle bı başlık açacaktım :) bebegım baş aşağı pozisyonda 32den beridir.sayenizde fikir sahibi olmuş oldum