nazzmomyy bence normal, keşke başta ben de paket alsaydım. Devlette hallederim testleri falan demiştim ama randevu alması, denk getirmesi, gidip gelmesi maalesef çok zor. Şu an 32 haftalığım bugüne kadar bir sürü başka doktora gitmek zorunda kaldım çünkü tek bir doktora randevu bulmak çok zor. Yine gidip fetal dna testine ve ayrıntılı ultrasona bir dünya para verdim. Gün alamadım haftam geçiyordu şeker yüklemesini gidip özelde yaptırdım falan. Zaten doğum ücretleri özelde 40tan başlıyor. En güzelini yapmışsınız, kafanız rahat doktorunuz belli.