Seldaakmzz 4 5 aydır gebe kalamıyorum çikolata kistlerim var fakat bunların engel olup olmadığını tam bilmiyorum çünkü %100’e engel olur demiyorlar denemen gerekiyor diyorlar ben yumurta kalitemi hormon testimi falan yaptırmak istiyorum önerebileceğiniz bir doktor var mı direkt kadın doğuma mı infertilite mi gitmem gerekir ?
afroo Seldaakmzz infertilite bölümüne gidince ne zamandır gebe kalamadığını sorar ve 2 yıl altına tedavı uygulamaz bence kadın doğuma gidin kistler ve hormon testleri için
october Seldaakmzz öncelikle henüz çok az süredir deniyorsunuz bence infertilite yerine birkaç ay takviye kullanın eşli olarak. inositol, folik asit, d vitamini, omega 3 gibi
demom İnfertilite bölümü 1 yıldır gebe kalamayanlar için mi bakıyor. Eğer çikolata kisti varsa da bakar mı ? Ben 1 seneyi geçti gebe kalamıyorum tüplerim açık tek sıkıntım sağ yumurtalığım da 3,5 cm çikolata kistim varmış