hilu Merhaba ikili test vermistim test sonucu çıkınca tekrar gidicem acaba doktor ultrasonla bebeğe tekrar bakar mı ona göre eşimle gidicem o yüzden merak ediyorum
Tazeanne2016 Genelde bakıyorlar ama bazı devlet hastanelerin de erkekler kadın doğum koridoruna bile alınmıyormuş , gittiğiniz hastane devletse onu da etiketleyin bence