S-nss Arkadaşlar sağ göz çevremden başıma yayılan şiddetli ağrı var 3 gündür geçmedi ya kafayı yicem. Parol içtim 1 kere ama asla geçirmiyor etki etmiyor. Tansiyonum normal bu arada perşembe günü idrar testi de verdim protein enfeksiyon falan çıkmadı. Başımı öne ederken yürürken falan aşırı ağrıyor. Sağ çenem de ağrımaya başladı. Muhtemelen sinüzit bu. Ne yapayım bi tavsiye verin . Nane yağı okaliptus yağı falan sürüyorum çok anlık etki ediyor. Kaynamış suyun içine nane yağı atıp buharında durayım dedim. O da anlık etki ediyor. Ne zaman geçecek bu ağrı çok fena ya😭 bu arada 32+3 haftalık
Mom__12 S-nss canım tansiyon vs değilse ya migrendir yada sinüzit dediğin gibi ben magnezyum içiyorum faydsı oluyor ama sen son zamanlarına gelmişsin doktoruna sormand fyd var çok geçmiş olsun 🫶
ilaydasokman S-nss şakaklarına viks sürüp başını sımsıkı bi tülbentle bağla, ayaklarını yukarı kaldır başına da istersen soğuk kompress yap. Karanlık odada tv telefon olmadan bu şekilde uyumaya çalış ben de çok işe yarıyor bu yöntem, çok geçmiş olsun 💐
S-nss Mom__12 bend emagneztum içiyorum da kurtulamadım kafayı yicem. Şimdi doktora gideceğim bi soracağım
Nursemom90 Benimde geçen hafta oldu o kadar fenaydı ki gözlerimi açamadım tam üç gün sürdü bildiğim sinüzitim de migrenimde yoktu kendiliğinden geçti ama cidden üç gün süründürdü beni kafamı eşime iyice tülbentle sıktırdım enseme alnıma buz sürdüm derken hafifledi