Doktor 12,13,16da kız dedi sonra başka doktora gittim 17 de oda kız demişti kesin kız dedik artık ama 20 haftaya kadar kız bildiğimiz bebeğim erkekmiş😁😁varmı aranızda bıle değişen acaba şuan kesim net erkek detaylıya da girdim çünkü bir tane daha oğlum var ikinci kez erkek annesi olmaya hazırlanıyorum başına gelen varmı varsa anlatın kızlar😁🤷♀️🤷♀️😊🥰💙💙