Ben gebemiyim bilmiyorum uygulamaya göre 3. Hafta 1 gün ama bende de dün pembe akıntı geldi yerleşme kanaması diye umut ediyorum bel kasık ve göğüste dolgunluk hissiyatı var ama henüz çok erkendir diye test yapmıyorum belki yarın sabah kan vermeye giderim siz kaç haftalıkken öğrendiniz birde erkenden yerleşme kanaması yaşayan var mı acaba