Semacdrc Kızlar ilk defa sanki hareketini hissettim 16+6 haftalığız sol kasığıma yakın alt rahimde sanki bir dokunuş çok hafif oldu
Zelis_ozdrgn Semacdrc Canım ben de 16. haftalarda Öyle kıpırdanmalar hissediyordum böyle çok hafif😍😍😍
Lalakaplangl Semacdrc ayyy ilk hissettiğim zamanı hatırladım 😁 ne çok bekledim o ilk hareketi yaa 18. Haftada hissetmiştim ilk. Şimdi 32 olduk ve içimde sürekli çırpınan bir balık var gibi 😊 çok ayrı bir his yaa çok güzel
Semacdrc Lalakaplangl evet bende çok bekledim bende ama keşke daha çok hareket etse daha çok hissetsem varlığını hissetmek çok güzel
bebiveben Semacdrc merhaba ben 29 haftadayım. Ve aynı sizin gibi ilk hissstmeyi çok bekledim. Şimdi içimde parti kuran bir dansçı minik kız var. Ve o hareket ettiği an herşeyi bırakıp karnımı izliyorum sadece. Zamanla varlığını daha çok hissettirecek 🥹