Doğum şekli konusunda çok kararsızım bebeğim iriymiş kafa yapısı önde gidiyormuş hamileliğimi öğrendiğimden beri normal doğum istiyordum ama durum böyle olunca çok tereddüt ettim akışına bırakayım diyorum sonra direkt riske atmadan sezaryen mi olsam diyorum. Normal doğum daha iyi olacak gibi geçiyor içimden. Doktorum da iri olduğu için kendisini dışarı atıverir dedi😅 yinede kafam karışık