Herşeye ağlıyorum herşeyi olur olmadık kafama takıyorum kızlar göğsümde bi baskı var çocuktan biliyorum ama aklıma farklı farklı düşünceler geliyor doğuma daha 7 haftam var nasıl olacak korkusu var içim çekiliyor bi anda halsiz kalıyorum korkuyorum bişey oluyor diye 3 yaşında kızım var onun yanında bişey olur korkusu yaşıyorum ve acayip karşılayacak bi etrafım olduğu için dillendiremiyorum bunu inanın 28 29. Haftada girdim hergün ağlıyorum neredeyse bana bişey söyleyin gerçekten konuşmaya ihtiyacım var galiba