Sanurım şunu dedniz. vajinismus olduğu için birliktelik tam sağlanmadı ama denerken hamile kaldınız. Doğumda da açıklığınız 8,5 santim oldu ama vajinal doğum yapmadığınız için bebek oradan çıkmadı kızlık zarım bozulmuş mudur diyorsunuz
Chat gptye sordum cevabı:
Doğum sırasında vajinal açıklığınız 8,5 cm’e kadar ilerlemiş, yani rahim ağzınız açılmış. Ancak vajinal doğum gerçekleşmediği için bebek vajinadan çıkmamış. Bu durumda zar doğum nedeniyle tamamen kaybolmamış olabilir, ama hamilelik sürecinde ve özellikle açıklık ilerlerken kızlık zarında yırtılma ya da incelme ihtimali vardır.
Sonuç olarak kızlık zarınızın kesin olarak bozulup bozulmadığını yalnızca jinekolojik muayene gösterir. Ama büyük olasılıkla hamilelik ve açıklık sürecinde artık ilk halini korumuyordur.